wosch wosch woho !

Tack Tina för programmet, nu är gitarren stämd! 8')

Idag vaknade William klockan sju så det var bara till att slå upp ögonen. Vid åtta gjorde jag en brasa i kaminen, himla mysigt det där. Sen klockan 11.15 åkte jag, Malin och Tina till Torpan där vi handlade lite på mellandagsrean och jag skulle ljuga ganska grovt om jag sa att vi var ensamma där. Men jag köpte en cardigan (sådan jag har fast i svart och rätt storlek, mao inte oversize), en plattång, spray, hämtade ut min julklapp från mikael (minneskortläsare) och en mikrofon.

När jag kom hem laddade jag ner programmet Tina sa att man kunde stämma gitarren med och med lite trix med micken fungerade det så nu sitter jag och spelar på Nothing Else Matters. Den är faktiskt rolig att spela! :)

Nu tittar jag på Gladiator på tv samtidigt som jag halvspelar och funderar på att gå upp till köket och hämta mer vatten och kanske lite chips. Det är ju paus... Jaja, ha det så bra!


Alla bilder på denna blogg är skyddade av upphovsrätten.

Kommentarer
Postat av: Nene

fin bild! :)

Postat av: sandra (admin)

Nene: Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback