Stulet smink?

Mitt smiiink! Det är borta! Alltihop! Eller, inte allt men allt som jag använd någon gång de senaste två åren.

Vi hade ju gympa idag och i gympaväskan hade jag med mig sminket i en liten slags necessär då. Innan gympan vet jag att det låg där i påsen och jag tror inte att jag plockade ur det, men efter var det borta. Tömde gympapåsen men det var borta, tänkte då att jag kanske lyckats glömma det hemma trots att jag är helt säker på att jag la ner det. Väl hemma efter skolan var det inte här, jag tömde väskan igen men inget smink. Så antingen har jag på något mystiskt sätt lagt det under sittbänken, men det har jag svårt att tro, eller så är det stulet. Så surt! Flera hundra kronor åt helvete liksom.. Imorgon lånar jag en mascara mamma har, tar den nya, men det är ändå otroligt surt.

Vilken tur att jag inte la ner min parfym! Jag tänkte men så tänkte jag att "skitsamma, jag klarar mig utan idag" för jag var lite stressad och orkade inte bråka med dragkedjan på necessären eftersom det blir lite trångt.

Usch... jag ska titta imorgon på rasten om det finns på gympan, om det inte gör det så... jag vet inte. Usch, vad har folk för nytta av mitt smink?! Nästan så jag önskar att jag hade någon smittsam ögonsjukdom eller något. Förstår inte vitsen att ta andras saker överhuvudtaget, så himla onödigt.

Nej. nu ska jag sluta babbla om mitt smink trots att det är surt..

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk positivt, även fast du inte har nån ögonsjukdom så är de farligt att blanda andras smink till ögonen! Så det kommer kanske bli nån infektion eller nått på skithögen!



Och för det andra, jo jag ska kanske klippa tina :D

Och tack, jag blev faktiskt ganska nöjd om man tänker på hur det såg ut innan! xD

Oh ja mamma visste om de xD Och vi behövde inte övertala henne jätte mycket :D

Postat av: Vicke

ska jag komma och slå dem?!

Postat av: Sandra (admin)

Vicke; Oooojah!



Malin; Ja fyfan, så onödigt att ta andras saker. Okej, gött :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback