Frillan

Här har ni den, men jag censurerade ansiktet p.g.a miner och grimaser med en risk för hjärtinfarkt för betraktaren - för er säkerhet alltså. Varsågod Malin, men man ser den ändå inte som i verkligheten ;)


(klicka på bilden för att se större)

Nu tänker malin "Meh! Det är ju inte kort?!" men det äär det - på ena sidan iallafall. Otrooligt kort, om jag drar med handen så tar håret slut på tok för snabbt ^^

Men Matilda/Mathilda (?) gjorde ett bra jobb igen och den nya tiden beställdes samma dag som skolavslutningen, innan tiderna tar slut. Men det är efter skolavslutningen, så hon gör balfrisyren och kanske kanske att jag kan få mamma att hon får sminka mig också..

Kommentarer
Postat av: Vicke

ahwii, sexi mama! me lajk! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback