Malin<3

Krya på dig gumman och vila upp dig ordentligt nu! <3

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: ah hihi okej :) krya på dej !

Postat av: Vicke

malin kan ligga hemma och pilla på sig själv med kaktusen mellan skinkorna.

Postat av: malin

Sandra, I will <3

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

NEj va roligt! Då måste jag checka extra noga då ;)

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha ja det var du i alla fall! :) Jag gick och funderade på det för jag såg dig med... haha :)

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe den kommer från IKEA, heter Maskrosen och kostade 799 kr:)

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hej hej :) Håller med! De är helt underbart sköna! Jag hittade dom på SkoDej. Vet dock inte på vilka ställen i landet den butiken finns. Annars kan du shoppa dom här också: http://www.brandos.se/puma/roadster-hi-4832/



Ha en finfin vecka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback