Pointshop.se

Jag erkänner... jag har blivit fast på pointshop.se! provade när jag inte hade någonting att göra och då ville jag bara fortsätta till nästa sak och nästa sak... nu är jag uppe i 15000 poäng men behöver liiite till för att få vad jag vill ha.

Så är ni inte medlemmar kan ni ju prova! använd den här länken så hjälper ni mig en liten bit på vägen:
http://www.pointshop.se/?ref=2082051

Det bästa är att varken det man 'handlar' eller frakten kostar något och man kan få mycket enkla poäng utan att binda upp sig på något. Gillar ni det inte så kan ni ju iallafall bli medlemmar via länken för att hjälpa mig och sedan skita i det ;)

Sen om du är tjej kan du beställa ett gratis varuprov (jag har läst villkoren och du binder dig inte till något utom att du kan få erbjudanden men dessa borde gå att avbeställa) från tena så får jag lite hjälp av er där också :)

http://www.pointshop.se/f/?cid=4957&uid=2082051

Nu har jag gjort nog reklam för ett långt tag.. Förlåt för den dåliga aktiviteten i bloggen också.. Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback