Trötter

I fredags efter skolan åkte jag ner till gbg och jobbade på ulf lundells konsert, säljer merchandise och det gick bra och var kul som vanligt trots att det inte riktigt är min musiksmak.

På lördagen när jag hade gått upp såg vi på lite film och gjorde oss sen iordning. Vi handlade mat och hämtade ungarna och sen åkte vi och tittade lite på stan men det är inte lätt med två ungar så vi gav upp och åkte hem där vi hade myskväll med godis och melodifestivalen och film.

På söndagen vaknade vi halv åtta av två ungar som tyckte det var jättebra att vi var vakna. Vi gjorde oss iordning, skjutsade ungarna till maggie, deras farmor, där vi fick mat innan vi åkte till scandinavium för ännu en konsert. Då var det judas priest med två supportband, megadeth och testament. Bra konsert och jag kunde gå in och titta en stund. Mycket kul folk och min klasskamrat Johan kom och handlade en t-shirt och en mössa av mig. Den mössan var dessutom en av de 'reklamsaker' jag hade på mig. Vi som jobbar måste nämligen ha på oss en tröja och om vi vill något mer som banden har att sälja. Eftersom jag hade en bad hair day så var det perfekt med en mössa och hade den inte kostat 200 så hade jag köpt den.

När vi hade räknat klart efteråt och så åkte jag och mamma hem, vi var hemma vid tre. På en söndag men skola dagen efter. Ni kan tänka er hur smarta vi är. Jag sov tre timmar, mamma två, och var väldigt trött i skolan. Idag är jag faktiskt hemma, jag har ont i huvudet från sömnbristen - aka orkar inte alls gå till skolan.

Men igår gick jag faktiskt och la mig vid åtta och jag har sovit en timme nu på morgonen och kommer säkert sova mer innan mamma kommer hem så jag har tagit igen lite sömn iallafall.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe det låter verkligen sött!:)

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe det låter verkligen sött!:)

Postat av: Vicke

jag vill också jobba på konsert! jag vill också jobba med dig! det skulle vara wowo! 8D <3

Postat av: Sandra (admin)

Alisa: Ja, hoppas det :)



Vicke: Haha och jag vill att du ska jobba här! Men jag tycker du kan komma på metaltown och se slipknot i sommar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback