Simple Man

Ojojoj, jag är pigg och trött på samma gång! Går det?

Igår efter ridningen åkte Leif (ulfs pappa) hem och sen ducshade jag och gjorde mig iordning för att sedan åka till Malin där Tina redan var. Vi gick till ica en snabbis och sen gick vi hem till Malin igen för att åka till Olker. Så hade vi en trevlig kväll där med mat, godis och massor av film. Vi såg Australia och The Grudge, men jag, Malin och Tina gick  ut på promenad och spelade spel med Olkers lillebror under skräckfilmen för jag och Tina tyckte inte att Malin skulle se den. Himla morsor ;)

När jag sen kom hem igen så satt jag vid datorn och tvn en stund och sen minns jag inte mer, men jag vet att jag somnade. Så nu vid 9:30 vaknade jag och tog av mig resten av kläderna och satte på myskläder. Nu ligger jag här och myser till en av mina nuvarande favoritlåtar, simple man, den är verkligen supermysig tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

hehe de sofforna verkar bra populära:D Men det är för att de är så stora och sköna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback