Usch och fy!

Jag har fortfarande inget internet på nya datorn så nu sitter jag vid en av simones. Så bilderna får vänta ännu längre, sorry. Exce och Rocky (hundarna här hemma) är underbara och Simone också. Vi har varit på promenad i skogen med hundarna och mina stövlar är ju inte jättebra här där det är 15- grader och snö, is och haalt. Jag ramlade tre och en halv gång. Lyckat lyckat. Och ett träd stal min mössa, men jag tog tillbaka den! Ingen kommer åt min svamp..

Nää, jag får hjälpa simone med något spel hon spelar nu. Det kommer bli ganska dåligt med uppdateringar nu hos simone, och när jag kommer hem vet jag inte ens om internet fungerar så vi får se. Men så fort jag kan ska jag sätta igång på riktigt igen. Och när internet fungerar på den bärbara kommer alla bilder också..

Ha det bra, nu ska jag gå och snora lite i kylan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback