Tjoho i julestugan!

Nu såhär mitt i julstöket är jag tillbaka med nya krafter i bloggvärlden! Den här gången ska jag ta det lugnt och inte stressa för att jag inte skriver varje dag. Jag skriver när jag har tid och lust, så kanske det håller i sig längre.

Sen måste jag naturligtvis tacka Tina som har gjort min design och kodat både hela bloggen och min hemsida. Tack, du är bäst och det vet du!<3

För en gångs skull klädde vi granen redan i söndags och jag roade mig en hel del igår med stativ och långa slutartider bland kulor, glitter och ljus. Igår gjorde jag klart den sista julklappen och idag är det julstök. Jag har bakat en mjuk pepparkaka som vi ska ha ikväll/imorgon och ska snart gå upp och baka en chokladkaka också eftersom jag inte tycker så jättemycket om mjuk pepparkaka. Chokladkakan är som en sockerkaka men med chokladsmak och lite kladdig. Den är galet god! Ska jag lägga ut receptet sen?

Idag är det dags att öppna näst sista luckan i chokladkalendern också, shit vad fort det har gått! Det var ju nyss jag öppnade första luckan, det var nyss jag åkte båt och låg på stränder och solade. Det var ju nyss Jonathan var en liten parvel, han står och går när han håller i sig i något! William har börjat prata riktigt rent och bra oftast och för att inte tala om Albin som var sen med talet p.g.a en hörselskada. Han säger hela meningar nu och gör sig förstådd! Snart är de väl tonåringar och behöver inte sin moster/faster/gudmor längre... Men jag är iallafall bästa mostern till Jonathan och William, för det är bara jag som är moster ;)

Dags att baka den där kakan nu antar jag, men tack tina och tjudelue allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback