Min julafton

Mjao, flest bilder blev det på Albin för han är nästan alltid med och verkar veta när han ska göra vad. Men här får ni ett litet kollage från min julafton :)


När alla kommit 'minglade' vi lite, sen var det Kalle Anka och efter det middag. Sen fick jag smyga ner och byta om för att sedan ta bakvägen upp på altanen och så var det julklappsutdelning. William skrämde oss lite med sitt "Är du tomten Sandra?" men vi räddade det och nästa år blir det någon annan som får vara tomte! Efter ett blixtsnabbt ombyte kom jag tillbaka upp, jag hade ju varit på toa ;)

Då delade vi ut resten av julklapparna, det kommer ett kollage med dem senare. Sen pratade vi, lekte och massa och så gick de flesta och la sig ganska tidigt faktiskt. Skönt ändå, men det var väl en okej julafton. Har helt klart varit med om värre.. Hur var eran julafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback