Lenovo N500 <3

Nu är den äntligen köpt, och tills jag samlat ihop pengarna (jag gick back vid inköpet) så äger jag den helt. Just nu äger jag 57% och mamma resten, men det ska vi ändra på. Jag har suttit och gjort massa inställningar och nu när jag äntligen fick igång internet som krånglade lite så ska jag göra resten. Shit vad skönt, jag blir inte datorlös när jag väl flyttar om ca åtta månader. Det är ju inte datorn jag allra helst ville ha - men den här duger bra den också. Jag ska bara installera mer ram-minne när jag har råd så blir det perfekt.

Jag sov ganska länge idag och sen när mamma och morfar kom hem från göken bestämde vi att vi skulle åka till bäckebol och jag skulle äntligen få se hur mediamarkt såg ut. Det var där jag köpte datorn, 1500 billigare än de jag hittat på nätet. Man blev en aning sugen på ett 50mm objektiv men det får vänta tills jag har råd - och för att inte tala om ett canon kamerahus för 72 990kr. Shit vilken känsla att hålla i och prova ta kort med en sån kamera. Med 50mm objektiv dessutom så jag fick ju prova det lite ^^
Hur har er dag varit?

Mobil-bilder, men orkade ta den stora kameran eller hämta mammas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback