Julklappar !

Yäy! Nu har ju jag fått en del innan jul som jag behövt men ändå inget som räknas som julklappar. Sen trappar vi ner på julklapparna i våran familj eftersom det är gemenskapen som är det viktiga och så - men jag fick fler än jag trodde ändå..
De som är med på kollaget fick jag på julafton då, sen innan har jag fått ett par örhängen av malin och så kommer jag väl få nåt av Simone när vi byter julklappar någon gång när vi träffas ^^      Av tina fick jag ju den här designen<3


• Skinnvantar som är asmysiga, som tofflor! Fick jag av mamma och ulf.
• Presentkort, 300kr, på Nordstan av Terese & Markus m. familj
• Ridbyxor fick jag av mamma och ulf
• Lappen fick jag av Mikael, ska jag gå skattjakt på Torp alltså?
• Gitarren och gitarrbagen fick jag av mamma och ulf<3

På Mikaels lapp står det:
"Någonstans på Torp Köpcenter finns en sak att hämta ut.
Undanlagt i namnet Mikael xxx och har ett bokningsnummer som är:
* * * * *

Find it!"



Men senare fick jag den här lappen :'D


Såå ja, det är väl vad jag fick. Sen fick ju barnen en hel del roliga saker 8)
Fick ni något kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback