Julafton !

Jojomänsan, trots att jag inte gått och lagt mig så räknas det fortfarande som julafton nu! Så det där argumentet man alltid fick höra som barn funkar inte längre. "Sov så blir det julafton fortare". Pyttsan ^^

Jag bjuder iallafall på två bilder innan jag börjar redigera några andra bilder som jag antagligen också lägger upp här. Båda är oredigerade men mumari ville se folks julgranar så en bild på den kommer. Och den andra bilden är egentligen också på julgranen - men en aning annorlunda. Lång slutartid och skaka på kameran kan bli lite tufft ibland :)


yääh yeah
Inga bilder får kopieras utan lov, allt på denna sidan är skyddat av upphovsrätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback