Internetproblem

Jag sitter just nu på ulfs dator, den enda datorn där internet fungerar. Det trådlösa har inte fungerat på ett tag, idag hade ulf sönder sladden till mitt rum (kontakten som sitter i modemet då) så jag har inget internet på min stationära dator och dessutom har det mobila slutat fungera på min laptop?! Allt går emot mig, det mobila fungerade ju igår.

Tur att det fungerar på ulfs dator iallafall (det mobila) för helt utan internet skulle jag få stenhård abstinens och tugga matta. Kanske inte riktigt så illa, men jag klarar mig inte utan internet. Och alla bilder jag skulle lägga upp - de ligger på min dator där internet inte fungerar så det blir inget med det heller. De får jag lägga upp när jag fått igång internet igen.

Ludvig är hemma med nån Malin för att packa (han flyttar efter nyår) och skulle hjälpa mig, men den hjälpen har jag inte sett röken av och nu tänker de kolla på film. Mamma och Ulf är på nån fest. Så jag måste ju få sitta och klaga någonstans, och då blir bloggen lidande.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Riktigt frän blogg har du :D

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Gud vilken fin blogg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback