God morgon!

Ojoj vad jag är trött, men jämfört med tidigare år gick jag och la mig väldigt tidigt faktiskt.

Vid nio vaknade William som sov i mitt rum, men det som är bra med de stora är att det bara är att sätta på tv:n så får man sova en timme till. Fast jag har svårt att somna om när jag väl vaknat så jag tittade på Peter Pan med William. Det var längesen man såg den. Sen åt vi frukost och nu är han ute med Ulf och morfar och ska elda kartonger och presentpapper.

En beskrivning av gårdagen och klapparna kommer sedan, ska ta kort på dem och så först.. Julia är ju inte helt förtjust i när det är så mycket folk så hon höll sig mest på mitt rum och blev överlycklig när jag tog ner några räkor jag tinat åt henne. Hon älskar saker från havet och när det är jul och hon dessutom är så gammal så kan hon också få njuta lite. Så denna veckan har hon fått både tonfisk och räkor några gånger. Skickar med en bild på Julia från förra vintern, jag vet att hon är tjock men det är ganska mycket hängbuk från åldern nu - hon har gått ner två kilo så.


Kommentarer
Postat av: tinatina.

åh seriöst :D julia är en as fin katt! :D hennes päls omg ^^ <3

Postat av: Sandra (admin)

Tina: Jag vet, hon är bäst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback