God Jul(morgon)!

God julmorgon!
Nu har jag nyss ätit frukost och alla god jul-sms har kommit sen en timme tillbaka. Det lär väl fortsätta hela dagen med en paus vid tre. För alla tittar väl på Kalle Anka? Det är ju tradition! Min syster Terese och hennes familj - markus, william och jonathan - kommer nog om 1-2 timmar och mikael och albin vet jag inte riktigt när de kommer. Det lär bli livat iallafall. Klockan tre ska vi se på Kalle Anka som vi alltid gjort och vid fyra är det middag, sen är det julklappar när jag har slitit mig från barnen och gått ner och bytt om då. Tänk vilken hemlighet ni får reda på nu - vem som är tomten! Hur firar ni jul? Det varierar vem vi är hemma hos men det är första julen i nya huset nu så det fick bli här i år.

Jag bjuder på en mycket (o)passande bild också, julig? Iallafall med vädret vi har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback